Iranian Agriculture News Agency

رئیس اداره منابع طبیعی قیروکارزین:

خاکبرداری غیر مجاز در قیروکارزین متوقف شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیروکارزین گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه، حفاظت از اراضی ملی و جلوگیری از تصرف در عرصه های منابع طبیعی، یک دستگاه لودر که در حال تخریب اراضی ملی و خاکبرداری غیر مجاز در منطقه اسلام آباد بود توقیف شد.

خاکبرداری غیر مجاز در قیروکارزین متوقف شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، یعقوب نظریان مادوانی افزود: نیرو های یگان حفاظت منابع طبیعی با گشت های ویژه تعطیلات نوروزی این تخلف را شناسایی و از ادامه فعالیت فرد متخلف جلوگیری بعمل آوردند.

این مقام مسئول با اشاره به تقدیر مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس از مهدی همتی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین به منظور مشارکت موثر در صیانت از انفال، تصریح کرد: مشارکت نیرو های مردمی و نهاد های مختلف می‌تواند در انجام وظایف قانونی یاری گر ما باشد.

وی اظهار کرد: ما می کوشیم با کمک مردم و دستگاه های ذی مدخل در راستای حفظ انفال، شعار منابع طبیعی با مردم برای مردم را محقق سازیم.  

نظریان از اجرای عملیات جلوگیری از تخریب و تصرف دیگری در منطقه زاخرویه خبر داد و ابراز کرد: پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر دست اندازی به اراضی ملی در منطقه زاخرویه، این گزارش در دستور کار یگان حفاظت قرار گرفت که پس از بررسی و پیگیری اقدام لازم انجام شد.

نظریان ضمن هشدار جدی به متخلفان و فرصت طلبانی که قصد تخریب و تصرف اراضی ملی را دارند، بیان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در عرصه‌های طبیعی به سرعت مراتب را از طریق شماره تلفن ١٥٠٤ یگان حفاظت منابع طبیعی گزارش دهند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید