Iranian Agriculture News Agency

با صدور پیام‌های جداگانه؛

رئیس مجلس، معاون اول رییس جمهور و وزیر علوم درگذشت حمید کهرام را تسلیت گفتند

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت یکی از نمایندگان دوره ششم مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

رئیس مجلس، معاون اول رییس جمهور و وزیر علوم درگذشت حمید کهرام را تسلیت گفتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، متن پیام علی لاریجانی به این شرح است:

درگذشت دکتر حمید کهرام، نماینده  دوره ششم  مجلس شورای اسلامی  موجب  تالم و تاثر گردید .

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده معزز و بازماندگان محترم آن مرحوم، برای ایشان از درگاه خداوند متعال رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت می کنم.

علی لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی

معاون اول رییس جمهور نیز در پیامی درگذشت حمید کهرام نماینده اسبق مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت. متن پیام دکتر اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت انسان خدوم و پرتلاش مرحوم جناب آقای حمید کهرام نماینده اسبق مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی موجب تاسف و تاثر گردید. این مصیبت را به مردم شریف و انقلابی اهواز، علاقه مندان و بستگان به ویژه خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رییس جمهور

دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز با صدور پیامی، درگذشت دکتر حمید کهرام عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، متن پیام تسلیت دکتر غلامی به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر اندوهبار درگذشت همکار ارجمند آقای دکتر حمید کهرام عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز موجب تاسف و تالم اینجانب گردید.

اینجانب به نمایندگی از جامعه علمی و دانشگاهی کشور، این ضایعه را به همکاران محترم و خانواده آن مرحوم تسلیت می گویم و از خداوند متعال، رحمت و غفران الهی برای ایشان مسألت می‌نمایم.

به گزارش ایانا، دکتر حمید کهرام رئیس اسبق موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی روز پنجشنبه 29 اسفندماه 1398 در اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید