Iranian Agriculture News Agency

تمدید پروانه فعالیت واحدهای کشاورزی تا پایان اردیبهشت ٩٩

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی و سایر دستگاه ها کلیه مجوزها شامل پروانه تاسیس و پروانه های بهره برداری صادره واحدهای تولیدی بخش کشاورزی تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹ تمدید می‌شود.

تمدید پروانه فعالیت واحدهای کشاورزی تا پایان اردیبهشت ٩٩

به گزارش خبرنگار ایانا در استان  گیلان،  علی درجانی از تمدید پروانه فعالیت واحدهای کشاورزی استان گیلان تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹ خبر داد و اظهار کرد: با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی و سایر دستگاه ها کلیه مجوزها شامل پروانه تاسیس و پروانه های بهره برداری صادره واحدهای تولیدی بخش کشاورزی تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹ تمدید می‌شود. 

وی افزود: با توجه به شرایط حاکم در راستای سیاست‌های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا مبنی بر کاهش ترددهای غیرضروری و حفظ سلامتی کشاورزان، بهره برداران و تولید کنندگان، خدمات مورد نیاز صاحبان پروانه های بهره برداری واحدهای تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی که تاریخ اعتبار آنها از اول اسفند ماه به پایان می رسد تا پایان اردیبهشت ۹۹ بدون نیاز به تمدید پروانه، ارائه می شود. 

درجانی همچنین تصریح کرد: هماهنگی لازم نیز با سایر دستگاه های خدمت رسان به کشاورزان که خدمات مرتبط با تامین انواع انرژی سوخت، تسهیلات و غیره را باید با ارایه پروانه دارای اعتبار انجام دهند، صورت گرفته تا بهره برداران با مشکلی مواجه نشوند. 

وی خاطر نشان کرد: صدور تمام مجوزهای جدید از پروانه تاسیس و بهره برداری مجوز فعالیت و غیره که صدور آن مستلزم به حضور متقاضی است به پایان اردیبهشت ۹۹ موکول شد و جای نگرانی نیست.

درجانی در ادامه اذعان کرد: تا اطلاع ثانوی تمامی دوره‌های آموزشی، همایش ها، جلسات و نشست‌هایی که موجبات آمد و شد جمعی افراد را فراهم می‌ کند خودداری کرده و اجرای آن‌ها به زمان دیگری موکول خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید