Iranian Agriculture News Agency

در آستانه فرا رسیدن نوروز۱۳۹۹

پیام تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن سال نو

در آستانه فرا رسیدن نوروز۱۳۹۹، رسول جلیلی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در پیامی این عید باستانی را به تمامی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی و خادمان عرصه های تولید و سازندگی استان تبریک گفت .

پیام تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن سال نو

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی ، در متن این پیام چنین آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

بهار بهترین بهانه برای آغاز، و آغاز بهترین بهانه برای زیستن است

باز هم بهار جدیدی از راه رسید و به مصداق دعای سال نو از درگاه مقلب القلوب و الابصار می خواهیم که تدبیر شب و روز را بر ما در  سال جدید نیکو گردانیده، حال و احوالمان را به بهترین حالات برگرداند.

امید می رود با به کارگیری سیاست های دولت تدبیر و امید و همچنین آخرین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی مرتبط با هر یک از حوزه‌های اجرایی و همگام با انتظارات تولیدکنندگان، زمینه‌های مناسب و گسترده‌تری برای بهره گیری از ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه در کلیه زیربخش‌ها فراهم آید و تلاش‌جامعه کشاورزی استان نیز، به پاسخ‌های مطلوب در ارتباط با تامین امنیت غذایی، افزایش بهره‌وری، اقتصادی کردن ، پایداری تولید و رفاه و آسایش کشاورزان و مصرف کنندگان منجر شود.

انتظار می رود با هماهنگی و همکاری مردم شریف استان در روزهای آغازین سال نو و خودداری از سفر و حضور در اماکن عمومی، ضمن قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا سال ۹۹ را با سلامتی کامل آغاز و به پایان برسانیم‌.

اینجانب ضمن قدر دانی از زحمات ارزشمند تمامی همکاران عزیز و کشاورزان پر تلاش استان در تحقق اهداف بخش کشاورزی، امیدوارم در سایه عنایت پروردگار متعال، با تدبیر و هم فکری بیشتر، سال پیش رو، سال نزول نعمت و برکت بر مردم استان به ویژه کشاورزان و فعالان عرصه امنیت غذایی و رونق تولید بوده و  شاهد ریشه‌کن شدن کامل  بیماری کرونا در کشور نیز باشیم و لطف خداوند بر مردم بیش از پیش سایه افکند.

                        رسول جلیلی

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید