Iranian Agriculture News Agency

پیام تسلیت وزیر نفت به مناسبت درگذشت جهادگر جانباز حسینعلی عظیمی

بیژن زنگنه وزیر نفت با صدور پیامی، درگذشت جهادگر جانباز حاج حسینعلی عظیمی از فرماندهان ارشد مهندسی رزمی جنگ جهاد را تسلیت گفت.

پیام تسلیت وزیر نفت به مناسبت درگذشت جهادگر جانباز حسینعلی عظیمی

به گزارش ایانا، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

سرانجام مهندس عظیمی عزیز، در روزهایی که به سختی بر ملت ما می گذرد، پس از عمری مجاهدت خالصانه در راه خدا، به عالم ملکوت و ابدیت پیوست.

اینجانب از نخستین روزهای حضورم در شورای مرکزی جهاد سازندگی در سال ۱۳۶۱ با آقای مهندس عظیمی آشنا شدم و از همان روزها نیز تحت تاثیر شخصیت جهادی، سخت کوش و حذاب ایشان قرار گرفتم.

در دوران دشوار جنگ تحمیلی، ایشان در مهندسی جنگ جهاد، برای دفاع از رزمندگان و خاک میهن عزیزمان، محور فعالیت‌های مهندسی آب در جبهه های نبرد بوده و در این بخش منشا خدمات بزرگی شدند. پس از جنگ نیز از مشی جهادی خود دست نکشیده و بر آن طریق استوار بودند.

اینک این وجود پر تلاش، صبور و خستگی ناپذیر که هیچگاه خنده از لبانش نقش بر نمی بست، پس از سالیانی دراز تحمل درد و رنج ناشی از زخم‌های جسمی دوران جنگ، با نامی نیک در میان بندگان صالح خدا، بدون ذره‌ای نگاه به جاه، مقام و زخارف دنیوی، با دستانی خالی از مال دنیا، لبکن با ره توشه‌ای ارزشمند از جهاد فی سبیل الله و دلی لبریز از عشق به بندگان خالص خدا، به دیدار پروردگار خود شتافت. او به حق از مصادیق مردان مردی است که خداوند در حقشان می فرماید: " مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا"

درگذشت شهادت‌گونه ایشان را به همسر، فرزندان و دیگر بازماندگان محترمشان و نیز به همرزمان جهادگرش صمیمانه تسلیت می‌گویم و برای آن بزرگوار در جوار رحمت الهی آرامش همیشگی و غفران واسعه مسئلت می‌کنم و در همین جا نیز برای ملت فداکار ایران، سلامت و گدار عزتمندانه از سختی‌ها می طلبم.

از خدای شهیدان، عاقبت خیری برای همه رزمندگان دفاع مقدس و خود حقیرم در این ایام آخر درخواست می کنم.

بیژن زنگنه

دوشنبه 26 اسفندماه ۱۳۹۸

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید