Iranian Agriculture News Agency

رئیس اداره تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان

توزیع 1650 تُن میوه شب عید در کردستان

۱۳۹ تُن گوشت ذخیره‌سازی شد

رئیس اداره تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با بیان اینکه یک‌هزار و 650 تُن میوه شب عید در این استان توزیع خواهد شد، بیان کرد: توزیع این میوه‌ها از روز شنبه 24 اسفندماه آغاز شده که از این میزان حدود یک‌هزار و 100 تُن مربوط به پرتقال و 610 تُن مربوط به سیب است.

توزیع 1650 تُن میوه شب عید در کردستان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان؛ شهریار حنیفی با تأکید بر اینکه تعداد 96 مرکز جهت عرضه میوه‌های شب عید به مردم درنظر گرفته شده است، در پاسخ به اینکه آیا تمهیداتی جهت توزیع میوه اینترنتی برای کردستانی‌ها درنظر گرفته‌اید یا خیر؟ پاسخ داد: فروش اینترنتی نداریم، اما تمهیداتی اندیشیده شده تا به سبب شیوع ویروس کرونا، مردم در صف معطل نمانند و توزیع به نحو مناسبی صورت گیرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه 139 تُن گوشت در سردخانه‌های استان کردستان ذخیره‌سازی شده است، تصریح کرد: 40 تُن از این گوشت به فروش رسیده و 80 تُن آن نیز هم‌اکنون درحال توزیع بوده که با توجه به نوع این گوشت‌ها، قیمت عرضه آن‌ها بالغ‌بر کیلویی 40 هزار تومان و 43 هزار تومان است.

رئیس اداره تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان در بخش پایانی گفت‌وگو با بیان اینکه مرغ در استان کردستان ارزان و نیاز به توزیع تنظیم بازاری ندارد، اظهار کرد: به‌منظور حمایت از مرغ‌داران کردستانی اقدام به خریداری مرغ از آن‌ها کرده‌ایم تا شاهد ضرر و زیانشان نباشیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید