Iranian Agriculture News Agency

مهندس موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز :

استفاده از ظرفیت‌های تعاونی‌ها و تشکل‌ها ی کشاورزی در جهت ضد عفونی کردن اماکن عمومی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: از ظرفیت های تعاونی ها و تشکلها ی کشاورزی در جهت ضد عفونی کردن اماکن عمومی استفاده می‌کنیم.

استفاده از ظرفیت‌های تعاونی‌ها و تشکل‌ها ی کشاورزی در جهت ضد عفونی کردن اماکن عمومی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، سید مجید موسوی درجلسه کمیته مقابله با ویروس کرونا گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان البرز سعی دارد با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود تعاونی‌ها و تشکل‌های کشاورزی و استفاده از تجهیزات نظیر دستگاه‌های سمپاش توربو لاینر در ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهری، هموطنان را یاری کند.

وی اعلام کرد: تاکنون در چندین شهرستان از جمله ساوجبلاغ و نظر آباد هماهنگی های لازم در خصوص بکار گیری این دستگاهها در ضدعفونی اماکن عمومی شهرستان صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در سازمان نیز با شیفت بندی همکاران و برنامه ریزی لازم برای مرخصی همکاران و همچنین دورکاری برای همکارانی که بیماری های خاص دارند و همکاران خانم سعی شده تا با کمترین تعداد ممکن امورات مربوط به اداره پیگیری و انجام شود.

موسوی عنوان کرد: جهت حفاظت پرسنل نیز امکاناتی نظیر ماسک و مایع های ضد عفونی دست، در سازمان  تامین گردیده است و از حضور و تردد غیر ضرور مراجعین نیز در داخل سازمان جلوگیری می گردد. در این خصوص سعی می شود خدمات به صورت غیر حضوری و تلفنی به ارباب رجوع ارائه گردد. و در مواقع ضرور نیز با رعایت کامل اصول بهداشتی ارائه خدمات در محل میز خدمت به مراجعین صورت می گیرد.

این مقام مسئول بیان داشت لغو جلسات غیر ضرور، جلوگیری از ورود همکارانی که علائم بیماری را دارند به داخل ساختمان اداری و ضد عفونی محیط اداره از دیگر اقدامات است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید