Iranian Agriculture News Agency

در سال 98 رخ داد

افزایش ۳۲۶هزار تنی ظرفیت جذب و فرآوری محصولات خام کشاورزی در استان کرمانشاه

مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه طی گزارشی از افزایش ظرفیت و فرآوری محصولات خام کشاورزی طی سال ۹۸ در استان خبر دادو گفت: امسال ۳۲۶هزار تن به ظرفیت جذب و فرآوری محصولات خام کشاورزی در استان افزوده شد که افزایش ۴و نیم برابری نسبت به برنامه و اهداف بخش کشاورزی استان محقق شده است.

افزایش ۳۲۶هزار تنی ظرفیت جذب و فرآوری محصولات خام کشاورزی در استان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه، سعید کریمی با بیان این خبر افزود؛ در سال ۹۸ باوجود اعمال تحریم ها و مشکلات اقتصادی موجود خوشبختانه سال خوبی برای رشد صنایع تبدیلی استان بود.

وی خاطرنشان کرد؛ هدفی که در سال ۹۸ برای صنایع تبدیلی استان در قالب برنامه ششم توسعه و همچنین برنامه توسعه سه ساله بخش کشاورزی استان در نظر گرفته شده بود حدود ۷۱ هزار تن بود که با عنایت به پیگیری‌های ویژه و حمایت مهندس حاتمی ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان، مسئولین ارشد و بانک های عامل استان انجام شد خوشبختانه به عملکرد  ۴.۵ برابری یعنی حدود ۳۲۶ هزار تن رسیده ایم.

کریمی تصریح کرد: این عملکرد در زمینه افزایش ظرفیت جذب و فرآوری محصولات خام کشاورزی استان بوده که در سنوات قبل بی سابقه بوده است.

وی سپس به دیگر فعالیت های چشمگیر مدیریت صنایع تبدیلی استان طی سال ۹۸اشاره داشت و گفت؛ این فعالیتها در زمینه فعال سازی و احیاء واحدهای راکد و همچنین بازسازی واحدهای فرسوده بوده است.

گفتنی است در سال ۹۸ ظرفیت تولید و فرآوری محصولات کشاورزی در استان کرمانشاه به ۴/۶ میلیون تن رسیده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید