Iranian Agriculture News Agency

سخنگوی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان:

لزوم آموزش راه‌های پیشگیری از کرونا به واحدهای تولیدی مواد غذایی

سخنگوی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت: تمامی واحدهای تولیدی مواد غذایی زیر مجموعه بخش کشاورزی ملزم به آموزش نیروهای خود جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و حفظ سلامت عمومی جامعه هستند.

لزوم آموزش راه‌های پیشگیری از کرونا به واحدهای تولیدی مواد غذایی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان هرمزگان، علی اصغر خلیلی اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی  هرمزگان در راستای حفظ سلامت عمومی جامعه و پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا از واحدهای تولیدی اعم از گلخانه ها ، صنایع ، واحدهای تولید آبزیان ، مجتمع های کشاورزی، مرغداری و دامداری و ..... بازدید خواهد داشت.

وی افزود: تمامی واحدهای تولیدی بایستی آموزش های لازم را به کارگران در خصوص پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا انجام داده و در روند تولید مواد غذایی کلیه نکات بهداشتی را رعایت کنند.

رییس روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان ابراز کرد: یک پروتکل هم در این خصوص قرار است تهیه و به تمامی واحدهای بخش کشاورزی استان هرمزگان ابلاغ شود.

خلیلی با اشاره به جلسه ی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با دستگاههای اجرایی که مجموعه های تولیدی بخش مواد غذایی را دارا هستند، خاطرنشان ساخت:  در این جلسه بر نظارت به رعایت مسائل بهداشتی در امر سلامت با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط تاکید شد.

ایرج حیدری در این جلسه بیان داشت: نظارت بر روند تولید مواد غذایی بارعایت مسائل بهداشتی به صورت ویژه از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط دنبال می شود.

وی با اشاره به تشدید نظارت ها در بازار، تصریح کرد: واحد‌های مشترک نظارت و بازرسی سازمان صمت و تعزیرات حکومتی به صورت منظم بازار را رصد و پایش می کنند و دغدغه ای در خصوص بازار شب عید استان نیز وجود ندارد.

حیدری تصریح کرد: برای مهار ویروس کرونا نیازمند بسیج تمامی امکانات، روحیه جهادی و همکاری همه جانبه مردم برای عبور از این شرایط حساس هستیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید