Iranian Agriculture News Agency

سرمایه گذاری 56 میلیارد ریالی برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی البرز

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از سرمایه گذاری بیش از 56 میلیارد ریال در راستای توسعه مکانیزاسیون بخش کشاورزی استان البرز خبر داد.

سرمایه گذاری 56 میلیارد ریالی برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی  البرز

به گزارش خبرنگار ایانا در البرز، محمد تاج الدینی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از سرمایه گذاری بیش از 56 میلیارد ریال در راستای توسعه مکانیزاسیون بخش کشاورزی استان خبر داد و افزود: با پیگیریهای انجام شده از ابتدای سال 98 تا کنون مبلغ 56 میلیارد ریال از محل منابع اعتباری خط هفتم توسعه کشاورزی در حوزه تجهیز ناوگان مکانیزه بخش کشاورزی استان البرز سرمایه گذاری شده که نسبت به سال گذشته رشد 2.4 برابری داشته است.

وی گفت: جذب یک دستگاه کمباین برداشت غلات ، 28 دستگاه انواع تراکتور و12 دستگاه انواع ادوات کشاورزی و دام از مواردی است که علاوه بر ارتقاء کمی و کیفی ناوگان مکانیزه  استان ، به نوسازی هر چه بیشتر آن نیز کمک کرده است.

تاج الدینی عنوان کرد : متقاضیان دریافت تسهیلات خرید انواع ادوات  زراعی، باغی، دام ، طیور  و آبزی پروری می توانند پس از مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مربوطه نسبت به ثبت تقاضا، تشکیل پرونده و معرفی به بانک کشاورزی  اقدام کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید