Iranian Agriculture News Agency

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

خاوازی گزینه مناسب تصدی پست وزیر جهاد کشاورزی است

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با نگاه تحقیقاتی و اقدامات پژوهشی می‌توان شرایط بهتری بر کشاورزی جامعه حاکم کرد و "کاظم خاوازی" گزینه پیشنهادی دولت برای پست وزیر جهاد کشاورزی دارای این نگاه است.

خاوازی گزینه مناسب تصدی پست وزیر جهاد کشاورزی است

محمدرضا رضایی کوچی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایانا در استان فارس، تصریح کرد: شرایط حاکم بر کشاورزی کشور ما اعم از تغییرات اقلیمی، خشکسالی، ظهور آفات و بیماری های جدید، لزوم تغییر کشاورزی سنتی به کشاورزی دانش بنیان را مشهود می سازد.

به گفته وی، گزینه پیشنهادی دولت برای پست وزیر جهاد کشاورزی با رویکرد و نگاه علمی مبتنی بر آخرین تحقیقات در حوزه کشاورزی، فردی مناسب برای پذیرش مسند مسئولیت وزیر جهاد کشاورزی است.

نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در شرایط فعلی که همه حوزه‌های کشاورزی دچار بحران است، با حاکم کردن نگرش علمی و پژوهشی بر کشاورزی کشور می‌توان با مصرف کمتر آب و مقاومت بیشتر در برابر تهدیدات بیرونی، وضعیت معیشتی کشاورزان را بهبود بخشید.

رضایی افزود: علاوه بر این، خاوازی سابقه اجرایی کافی برای اخذ پست وزارت و توانایی کسب اعتبارات بیشتری از دولت برای حوزه کشاورزی را دارد که  اگر مجلس و بدنه وزارت جهاد کشاورزی کمک کند، می تواند موفق باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، جوان و پرانگیزه بودن را از دیگر ویژگی‌های مثبت وزیر پیشنهادی برشمرد و افزود: خاوازی می تواند شرایط خوبی را بر وزارت جهاد کشاورزی حاکم کند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید