Iranian Agriculture News Agency

انجام شد

اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه سازمان جهاد کشاورزی قزوین برای مقابله با ویروس کرونا

مدیر رفاه و پشتیبانی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت : در راستای حفظ سلامت همکاران و بهره برداران در مقابل ویروس کرونا اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه برای مقابله با این ویروس انجام شده است .

اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه سازمان جهاد کشاورزی  قزوین برای مقابله با ویروس کرونا

به گزارش رخبرنگار ایانا در استان قزوین مهدی ورسته با بیان این مطلب افزود : پس از شیوع این ویروس  کمیته سلامت سازمان تشکیل و اقدامات پیشگیرانه برا ی مقابله و کنترل این بیمکاری در  ساختمان ستاد مرکز ی، مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ها و مراکز جهادکشاورزی   انجام شد .

وی  اظهار کرد : از ابتدای شیوع ویروس کرونا، اقدامات پیشگیرانه با اطلاع رسانی های به موقع و آموزش همکاران و به ویژه خدمات، انجام شده است.

ورسته  گفت : گندزدایی روزانه ساختمان ها، توزیع مایع  ضدعونی دست ها، تست تب همکاران و ارباب روجوع در بدو ورود به ساختمان ها، توزیع ماسک و دستکش مناسب برای همکاران -به تناسب حوزه فعالیتشان- بخشی از اقدامات این  سازمان در چارچوب بخشنامه وزارت بهداشت، درمان  و آموزش پزشکی بوده است.

مدیر رفاه و پشتیبانی  سازمان جهادکشاورزی  استان قزوین ااضفه کرد : از ابتدای آغاز این طرح تاکنون بیش از یک هزار و 500 لیتر  مواد ضدعفونی کننده برای پیشگیری از ویروس کرونا بین  ادارات و اوحد های تابعه سازمانی توزیع شده است.

به گفته وی  عملیات گندزدایی  راه پله ها آسانسور ، راهرو ها  ، اتاق همکاران  و خودرو های سازمانی  برای مبارزه با ویروس کرونا(کووید19) با مواد  ضد عفونی انجام می شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید