Iranian Agriculture News Agency

یک واحد قصابی متخلف در شهرستان فیروزکوه پلمب شد

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه از پلمپ یک واحد متخلف عرضه فرآورده های خام دامی در شهرستان خبر داد.

یک واحد قصابی متخلف در شهرستان فیروزکوه پلمب شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، محسن حمیدی با اعلام این خبر گفت: اکیپ‌های نظارت بهداشتی دامپزشکی در راستای نظارت وکنترل بهداشتی طی بازدیدهای مستمروکنترل مراکزتولید، توزیع وعرضه مواد خام دامی، یک واحد قصابی را به علت تخلفات بهداشتی و عدم رعایت ضوابط سازمان دامپزشکی کشور پس از صدور حکم دادستانی پلمپ کردند.

وی ضمن تشکر از همکاری صمیمانه دادستان این شهرستان در برخورد با متخلفین حوزه بهداشت افزود: همه واحدهای صنفی اعم از رستوران ها، مراکز تهیه غذای آماده، قصابی ها، مرغ فروشی ها، سردخانه ها و هایپرمارکت ها توسط گروه‌های گشت نظارتی در دو نوبت صبح وعصر مورد بازدید و بازرسی قرار می‌گیرند.

حمیدی همچنین درخصوص نگرانی مردم از انتقال کرونای جدید(-COVID19) از راه انواع گوشت و مرغ اظهار داشت: تاکنون هیچ موردی از ابتلای دام‌ها به ویروس کرونای جدید گزارش نشده و تنها آلودگی به صورت ثانویه و ازطریق انسان آلوده و تماس با سطح فرآورده (انتقال مکانیکی) امکان پذیر است که آن هم با رعایت اصول بهداشتی در مراکز فرآوری و یا در منزل نیز قابل کنترل خواهد بود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه از شهروندان خواست هر گونه تخلف و مشکلات بهداشتی مربوط به حوزه دامپزشکی در سطح شهر را با شماره تلفن 76442004 به اطلاع اداره دامپزشکی شهرستان برسانند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید