Iranian Agriculture News Agency

کاشت ۲۵ هزار اصله نهال توسط نیروهای ارتشی و انتظامی در آذربایجان غربی

مدیر کل اداره منابع طبیعی و آبخیز داری آذربایجان غربی گفت : به مناسبت هفته منابع طبیعی، بیش از ۲۵ هزار اصله نهال با مشارکت نیروهای نظامی و انتظامی در سطح استان کاشت خواهد شد.

کاشت ۲۵ هزار اصله نهال توسط نیروهای ارتشی و انتظامی  در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، میر صمد موسوی همزمان با ششمین روزاز هفته منابع طبیعی که با عنوان منابع طبیعی حفاظت ؛ قانون و همیاران طبیعت نام گذاری شده است ، به همراه فرمانده قرار گاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش و فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی چند اصله نهال غرس کردند.

موسوی در حاشیه مراسم نهالکاری افزود: با هماهنگی های انجام شده این تعداد اصله نهال از طریق ادارات منابع طبیعی شهرستانها توزیع و ان شاءالله تا پایان فصل کاشت در سراسر استان غرس خواهند شد.

وی تصریح کرد: درراستای تحقق شعار هفته منابع طبیعی امسال تحت عنوان  نهال کاری همگانی برای ایرانی سرسبز، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بیش از ۲۴۰ هزار اصله نهال را در سطح استان غرس خواهد کرد که کاشت این تعداد اصله نهال بیشتر با مشارکت نهادهای دولتی و سازمانهای مردم نهاد انجام خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد تا در راستای توسعه فضای سبز در استان ، همه ارگانها و نهادهای مردمی ما را همچنان همراهی کنند تا ایرانی سرسبز و عرصه های منابع طبیعی پایدار برای نسلهای آینده داشته باشیم و این امانت را به آیندگان تحویل دهیم.  

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید