Iranian Agriculture News Agency

با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا؛

ضدعفونی شهرستان مرودشت توسط تراکتورداران

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: به منظور مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری، تعدادی از تراکتورداران با استفاده از سمپاش های توربولاینر به صورت داوطلبانه ، اقدام به ضدعفونی معابر و گذرگاه های اصلی و فرعی این شهرستان کردند.

ضدعفونی شهرستان مرودشت توسط تراکتورداران

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، عزیز رحیمی با اشاره به تصمیم گیری کمیته پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در شهرستان مرودشت مبنی بر همکاری ادارات مختلف در امر مقابله با این ویروس، تعدادی از سم پاش دارها در عملیات ضدعفونی شبانه معابر سطح شهر همکاری کردند.

به گفته وی؛ عملیات ضدعفونی و گند زدایی سطح شهر با همکاری ادارات، شهرداری، جهاد کشاورزی، آتش نشانی، هلال احمر و ناحیه مقاومت سپاه از هفته پیش  آغاز  شده است و همچنان ادامه دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت؛ گند زدایی محوطه، سرویس بهداشتی ها، اتاق های پرسنل و ورودی ساختمان، حذف ثبت اثر انگشت در دستگاه حضور و غیاب، نصب پوستر پیشگیری از ویروس کرونا و  مکاتبه با مرکز بهداشت شهرستان به منظور دراختیار قراردادن وسایل ضدعفونی کننده و ماسک بهداشتی را از جمله اقدامات پیشگیرانه این مدیریت به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت کارکنان برشمرد.

رحیمی با بیان اینکه خود مراقبتی و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی مهمترین عامل جلوگیری از شیوع بیماری است، اظهار امیدواری کرد با تلاش و همکاری همه جانبه بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید