Iranian Agriculture News Agency

حفاظت از منابع طبیعی نیازمند مشارکت همه مردم و مسئولان است

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ویژه مرند گفت: حفاظت از منابع طبیعی نیازمند مشارکت همه مردم و مسئولان است.

حفاظت از منابع طبیعی نیازمند مشارکت همه مردم و مسئولان است

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، منوچهر رحمانی در دیدار با رئیس و کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان که بمناسبت گرامی داشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری انجام شد، ضمن بیان این مطلب افزود: منابع طبیعی متعلق به مردم است و با مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت و نقش سازمان های مردم نهاد و طرفداران محیط زیست در روند کمک به پایداری محیط زیست می توان شاهد موفقیت بود.

وی افزود: هفته منابع طبیعی و روز درختکاری فرصت بسیار مناسبی برای فرهنگ‌ سازی حفظ عرصه های منابع طبیعی  است که باید از این فرصت نهایت استفاده را برد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان مرند با اشاره به اینکه حفاظت از منابع طبیعی نیازمند مشارکت همه مردم و مسئولان است خاطرنشان کرد: اهمیت منابع طبیعی در بخش مراتع و آبخیزداری، امروز بیش از گذشته آشکار شده و شهرستان مرند در این زمینه از جایگاه خاصی برخوردار است و از همکاریها و تعاملات خوب اداره منابع طبیعی با مدیریت جهادکشاورزی شهرستان تشکر می‌کنیم.

گفتنی است در ادامه این دیدار عادلی نیک رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان ضمن تقدیر از همراهی ها و حمایتهای مدیرجهادکشاورزی شهرستان، با تشریح گزارشی از فعالیتها و اقدامات ارزنده اداره منابع طبیعی؛ برنامه های هفته منابع طبیعی و آبخیزداری را بیان کرد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید