Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین ؛

تمدید پروانه فعالیت واحدهای کشاورزی استان قزوین تا پایان اردیبهشت ۹۹

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: با هماهنگی انجام شده با وزارت جهادکشاورزی و استانداری کلیه مجوز ها و پروانه های بهره برداری صادره واحد های تولیدی بخش کشاورزی در تمامی فعالیت ها تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹ تمدید می‌شود.

تمدید پروانه فعالیت واحدهای کشاورزی استان قزوین تا پایان اردیبهشت ۹۹

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، فاطمه خمسه افزود: این تصمیم با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز آن دسته از واحدهای تولیدی بخش کشاورزی که موعد انقضا پروانه های بهره برداری فعالیت آنها به سرآمده اتخاذ شده است تا برای تمدید پروانه فعالیت خود دیگر نیازی به مراجعه به  مدیریت ها ، مراکز و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی  نباشد.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط حاکم برجامعه و در راستای سیاست های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا مبنی بر کاهش تردد های غیرضرور و حفظ سلامتی کشاورزان، تولیدکنندگان و بهره برداران ، خدمات مورد نیاز کلیه صاحبان پروانه های بهره برداری واحدهای تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی که تاریخ اعتبار آنها از اول اسفند به پایان می رسد؛ تا پایان اردیبهشت 1399 بدون نیاز به تمدید پروانه، ارائه می شود

رییس  سازمان جهادکشاورزی استان قزوین  اضافه کرد:  هماهنگی های لازم با سایر دستگاههای  خدمات رسان به کشاورزان  که  خدمات مرتبط با  تأمین  انواع  انرژی، سوخت، تسهیلات و ... را  که باید پروانه های دارای اعتبار ارائه نمایند، انجام شده تا بهره برداران با مشکلی مواجه نشوند .

به گفته وی صدور تمام مجوزهای جدید اعم از پروانه تاسیس و بهره‌برداری، مجوز فعالیت و .....که صدور آن مستلزم مراجعه حضوری متقاضی  است به پایان اردیبهشت  ماه 1399 موکول شده است.

خمسه تاکیدکرد: همچنین تا اطلاع ثانوی از برگزاری دوره‌های آموزشی، همایش، جلسات و نشست‌هایی که موجبات ترددو آمدو شد جمعی افراد را از مکان‌های دیگر فراهم می‌سازد خودداری کرده و اجرای آن‌ها به تعویق افتاد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید