Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی اسفراین :

کشاورزان شهرستان اسفراین نگران تهیه کود شیمیایی نباشند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسفراین گفت : با پیش‌بینی‌های صورت گرفته کشاورزان عزیز نگران تهیه کود شیمیایی مورد نیاز اراضی کشاورزی خود نباشند.

کشاورزان شهرستان اسفراین نگران تهیه کود شیمیایی نباشند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، فائزه تاج آبادی با اعلام این خبراظهار کرد: با توجه به نیاز کشاورزان به کود شیمیایی جهت مزارع گندم و جو پیش بینی های لازم جهت رفع نیاز کشاورزان بعمل امده و کشاورزان هیچ گونه دغدغه ای برای تامین کود مورد نیاز نداشته باشند.

وی افزود: با توجه به برودت هوا و گل بودن زمین های کشت شده در حال حاضر امکان ورود سم پاش به مزارع وجود ندارد لذا ضروریتی ندارد کشاورزان برای دریافت کود در مراکز توزیع ازدحام کنند.

تاج آبادی خاطر نشان کرد: سهیمه شهرستان که ۶۵۰ تن کود سفید می باشد را جذب خواهیم کرد و علاوه بر آن با پیگیری های لازم و حمایت شرکت خدمات حمایتی تا مقدار ۱۰۰۰ تن کود سفید به شهرستان حمل خواهیم کرد.

مدیر جهاد کشاورزی اسفراین از خرید ۲۰۰ تن کود شیمیایی. از استان فارس خبر داد و افزود : کشاورزانی که حواله دریافت کود از مراکز جهاد کشاورزی و مدیریت جهاد دریافت نموده اند در دو شرکت خوشه کاران و بذرگران در نوبت بگذارند و به محض رسیدن نوبت آنان مسوولین این شرکت ها جهت دریافت کود با آنان تماس می گیرند و توصیه می کنم از ازدحام در مراکز توزیع به دلیل شیوع ویروس کرونا پرهیز کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید