Iranian Agriculture News Agency

جذب 60 درصدی تسهیلات قرض‌الحسنه ناشی از سیل در استان مرکزی

رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی، میزان جذب تسهیلات قرض الحسنه ناشی از سیل فروردین 98 در استان را 129 میلیارد ریال عنوان کرد.

جذب 60 درصدی تسهیلات قرض‌الحسنه ناشی از سیل  در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری ایانا در استان مرکزی، سیدرضا آل‌طاها رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی، میزان جذب تسهیلات قرض الحسنه ناشی از سیل فروردین 98 در استان را 129  میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: بالغ بر هزار و 651 پرونده در این زمینه به 7 بانک عامل جهت اخذ تسهیلات معرفی شده است.

وی  از جذب 60 درصدی تسهیلات تا 12 اسفندماه سال جاری خبر داد و بیان کرد: تا به امروز 954 پرونده تسهیلات به بانک های عامل معرفی و مبلغی بالغ بر 78 میلیارد ریال جذب شده است.

رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان ادامه داد: نحوه پرداخت وام به افراد به دو صورت کمک بلاعوض و معرفی به بانک های عامل بوده است.

آل طاها تعداد پرونده های که تا به امروز مشمول دریافت کمک بلاعوض شده اند را هزار و 702 پرونده با مبلغی بالغ بر 68 میلیارد ریال اعلام کرد.

وی تعداد کل مشمولان کمک های بلاعوض را نیز هزار و 714 مورد، با مبلغ 69 میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: تا پایان سال جاری کلیه مشمولان کمک های بلاعوض را دریافت می کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید