Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان:

صدور پروانه بهره‌برداری برای 14 واحد تولیدی در حوزه جهاد کشاورزی سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان از صدور پروانه بهره برداری برای 14 واحد تولیدی در زمینه صنایع تبدیلی مرتبط با حوزه کاری کشاورزی در سطح استان طی سال جاری خبر داد.

صدور پروانه بهره‌برداری برای 14 واحد تولیدی در حوزه جهاد کشاورزی سمنان

به گزارش خبرگزاری ایانا در استان سمنان، سید حسن میرعماد در نشستی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در جهاد کشاورزی سمنان با اشاره به صدور 14 پروانه بهره‌برداری صنایع بخش کشاورزی در سال جاری اظهار کرد: مجموع ظرفیت تولید این واحدها صنایع تبدیلی بخش کشاورزی بیش از 63 هزار و 425 تن محاسبه شده است.

وی درباره سرمایه ثابت راه‌اندازی این واحدهای تولیدی، گفت: ۶۶۶ میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال هزینه اولیه و سرمایه گذاری واحدهای تولیدی حوزه صنایع تبدیلی استان سمنان بوده که بخشی از آن از طریق تسهیلات بانکی تأمین شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان، با بیان اینکه واحدهای مذکور 291 شغل هم در استان ایجاد می‌کنند، اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی اغلب واحدهای تولیدی در حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی بالای 96 درصد است.

میرعماد با بیان اینکه این واحدهای تولیدی در شهرستان‌های شاهرود، گرمسار، مهدی‌شهر، دامغان و میامی مستقر هستند، گفت: این شرکت‌ها فعالیت‌هایی شامل تولید انواع روغن خام گیاهی، انواع دانه میوه و خشکبار آجیلی فراوری‌شده و پودر پوست آن، چیپس میوه، انواع میوه خشک، سبزی و صیفی‌جات خشک، انواع خوراک دام، طیور و آبزیان، بسته‌بندی تخم‌مرغ، پودر ماهی قابل‌مصرف برای خوراک دام و طیور و بزیان و …را انجام می‌دهند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید