Iranian Agriculture News Agency

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری:

21 هزار تن گندم در چهارمحال و بختیاری ذخیره شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری از تامین کالاهای اساسی این استان خبر داد و گفت: در همین راستا برای تامین گندم و آرد مصرفی استان تاکنون ۲۱ هزار تن گندم در این استان ذخیره شده است.

 21 هزار تن گندم در چهارمحال و بختیاری ذخیره شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری،الله‌کرم نصیری در ستاد استانی مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا افزود: کالاهای مصرفی مورد نیاز مردم استان از جمله شکر، روغن، برنج و گندم تا ماه مبارک رمضان در استان تامین و ذخیره شده است.

وی ادامه داد: در حوزه تامین گندم تلاش شد تا از استان‌های جنوبی و غربی کشور گندم مورد نیاز استان تامین شود و هم‌اینک در خصوص تامین گندم مورد نیاز استان در ردیف استان‌های میانی کشور قرار داریم.

نصیری با اشاره به تامین میوه شب عید مردم استان، تصریح کرد: یک هزار و ۲۰۰ تن سهمیه میوه استان است که تاکنون ۴۰۰ تن سیب به استان وارد و ذخیره شده و از سهمیه ۸۳۰ تنی پرتقال نیز ۵۳۰ تن هم اینک در استان ذخیره شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به برخی کمبودهای لوازم بهداشتی نظیر ماسک و الکل در استان، اظهار داشت: در راستای رفع این کمبود هم اینک ۲ کارخانه صنعتی در استان با تمام ظرفیت در حال تولید الکل و محلول‌های ضدعفونی کننده هستند.

نصیری از تشدید نظارت‌ها بر بازار استان خبر داد و گفت: این نظارت‌ها به صورت شبانه‌روزی است و بازار مدام در حال کنترل و رصد است.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با بیش از ۹۴۷ هزار نفر جمعیت است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید