Iranian Agriculture News Agency

مراسم‌های هفته منابع طبیعی در فارس لغو شد

اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تمام برنامه‌های هفته منابع طبیعی در استان به دلیل انتشار ویروس کرونا و نگرانی از انتقال آن در مراسم‌ها لغو شده است.

مراسم‌های هفته منابع طبیعی در فارس لغو شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس در این بیانیه آورده است:

به استحضار مردم شریف استان فارس می‌رساند با توجه به شرایط پیش آمده در خصوص انتشار ویروس کرونا و نگرانی از سرعت انتقال و انتشار آن طی چند روز آینده و به استناد دستورالعمل‌های متعدد از جمله دستورالعمل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس و همچنین مصوبات شوراهای هماهنگی مدیریت بحران فرمانداری شهرستانها که در آن برگزاری همه جلسات و مراسم‌ها ممنوع اعلام شده است ، همچنین عدم امکان حضور تشکل٬های مردمی در برنامه‌های هفته منابع طبیعی، بمنظور حفظ سلامت مردم و همکاران و به استناد مصوبه پنجمین جلسه ستاد بزرگداشت مراسم‌های هفته منابع طبیعی، همه برنامه‌ها، جشن‌ها و مراسم‌های این هفته لغو و برنامه‌های پیش‌بینی شده امسال به مناسبت‌های مختلف در طول سال بعد منتقل خواهد شد.

 بر این اساس تمام اقدامات و فعالیت‌های هفته منابع طبیعی سال جاری با رویکرد فرهنگ سازی در زمینه حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی و از طریق شبکه‌های مجازی و رسانه‌های ارتباط جمعی پیگیری خواهد شد.

ضمن آرزوی سلامتی برای مردم شریف ایران از همه هم استانی‌های عزیز تقاضا می‌شود فیلم‌ها و تصاویر مربوط به کاشت نهال را خود را به شماره ۰۹۱۷۴۹۱۸۶۴۱ از طریق پیام رسان واتس آپ و یا پیام رسان سروش به آدرس  @fars.frwارسال کنند. تصاویر و فیلم‌های منتخب در صفحه اینستاگرام این اداره کل به آدرس : Fars_Natural.Resources۱۹۰۵  https://www. Instagram.com/ انتشار خواهد یافت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید