Iranian Agriculture News Agency

معاون سازمان جهاد کشاورزی فارس:

با مصرف شیر سلامتی بدن را تضمین کنید

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: به منظور تقویت سیستم ایمنی بدن از شیرهای پاستوریزه و استریلیزه بسته بندی شده، استفاده کنید چرا که در تهیه این شیرها تمام اصول بهداشتی رعایت شده و چون در بسته قرار می گیرند و در معرض هوا قرار نمی گیرند ویروس نمی توانند روی آن ها تاثیر بگذارد.

با مصرف شیر سلامتی بدن را تضمین کنید

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سید عبدالله جزایری با اشاره به اینکه استان فارس با تولید  سالانه  580 هزارتن شیر خام، رتبه چهارم تولید کشور را دارد، تصریح کرد: مصرف شیر باعث می شود اسیدیته بدن کاهش و سلامتی تضمین شود.

وی با اشاره به اینکه مصرف شیر افراد مبتلا به فشار خون بالا را درمان می کند، ابراز کرد: مصرف شیر با توجه به خواص بی نظیر خود در کاهش کلسترول بد خون موثربوده و بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد.

جزایری افزود: مصرف روزانه یک لیوان شیر باعث تامین کلسیم بدن و استحکام استخوان ها و دندان ها می شود و همچنین باعث سلامت روده بزرگ شده و از سرطان روده بزرگ جلوگیری می کند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ابراز کرد: مصرف شیر، به باروری کمک می کند تحقیقات صورت گرفته نشان می دهدافرادی که شیر مصرف می کنند تا ۲۵درصد کمتر به مشکلات باروری یا تخمک گذاری مواجه می شوند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید