Iranian Agriculture News Agency

نائب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با «ایانا»:

مجلس از گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی، قاطعانه حمایت می‌کند

نائب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعا در مجلس شورای اسلامی حمایت قاطع خود را از کاظم خاوازی خواهیم داشت، گفت: تصمیم دولت بر آن بود که نیرویی جوان را از بین مسئولان این وزارتخانه برای پست وزارت انتخاب کند، ما نیز به نظر دولت احترام می‌گذاریم. مجلس تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا در سال پایانی دولت، هرچه سریعتر تکلیف وزارت جهاد کشاورزی روشن شود و بتواند به مأموریت‌های خود به نحو احسن رسیدگی کند.

مجلس از گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی، قاطعانه حمایت می‌کند

محمدمهدی برومندی، نائب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «ایانا» در رابطه با ملاک انتخاب گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: باتوجه به اینکه در انتهای دولت هستیم و آمدن فرد جدید برای اداره وزارت جهاد کشاورزی، زمان نیاز خواهد داشت که با امور وزارتخانه‌، همکاران و مأموریت‌ها مسلط شود، بهترین کاری که دولت انجام داد، انتخاب یکی از معاونین فعلی وزارت جهاد کشاورزی بود. وقتی یک معاون انتخاب می‌شود، این معاون به‌طور دائم در شورای معاونین حضور داشته و با مأموریت‌های وزارت جهاد کشاورزی کاملا آشناست.

نماینده مردم مرودشت در مجلس با اشاره به تخصص و تحصیلات و چهره علمی گزینه پیشنهادی دولت، افزود: باتوجه به اینکه چهارسال سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی نهم بودم و تحصیلات کشاورزی هم دارم، به عقیده من یکی از بهترین‌ گزینه‌هایی که می‌شد از سوی دولت انتخاب شود. کاظم خاوازی، عضو هیئت علمی دانشگاه و نیرویی علمی است. این فرد، آشنایی کافی با مأموریت‌های وزارت جهاد کشاورزی دارد و از سویی فردی علمی و اجرایی است. بنابراین گزینه بسیار مناسبی برای وزارت جهاد کشاورزی در شرایط کنونی است.

او با بیان اینکه قطعا در مجلس شورای اسلامی حمایت قاطع خود را از کاظم خاوازی خواهیم داشت، افزود: تصمیم دولت بر آن بود که نیرویی جوان را از بین مسئولان این وزارتخانه برای پست وزارت انتخاب کند. ضمن قدردانی از تلاش‌های مهندس کشاورز که در مدت حضور در معاونت زراعت و همچنین در دوران سرپرستی، تلاش‌های بی‌وقفه‌ای داشتند، این از اختیارات دولت است که گزینه دیگری را معرفی کند و احتمالا یکی از دلایل اصلی، ملاک جوان‌گرایی بوده است. ما نیز به نظر دولت احترام می‌گذاریم.

این نماینده مجلس افزود: مجلس تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا در سال پایانی دولت، هرچه سریع‌تر تکلیف وزارت جهاد کشاورزی روشن شود و بتواند به مأموریت‌های خود به نحو احسن رسیدگی کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید