Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوهرنگ خبر داد

36 مورد غیرمجاز تغییر کاربری در شهرستان کوهرنگ تخریب شد

از ابتدای سال ٩٨ تا کنون ٣٦ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی تخریب و ١١ هزار و ٧٢٨ مترمربع زمین در شهرستان کوهرنگ آزادسازی شده است.

 36 مورد غیرمجاز تغییر کاربری در شهرستان کوهرنگ تخریب شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، مدیر جهادکشاورزی شهرستان کوهرنگ افزود: در راستای حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و تامین امنیت غذایی شناسایی موارد تغییر کاربری ٣٦ مورد تغییر کاربری غیرمجاز شامل؛ دیوارکشی، ساخت و ساز و ویلاسازی در اراضی کشاورزی روستاهای منطقه بیرگان بخش صمصامی و بخش بازفت شناسایی شد. با تخریب ساخت و ساز های غیرمجاز، موارد مذکور به عرصه های کشاورزی بازگردانده شد.

پرویزی افزود: این تعداد ساخت و ساز غیر مجاز به استناد احکام قطعی قضایی و همچنین تبصره ٢ ماده ١٠ قانون حفظ اراضی کشاورزی با حضور  نیروی انتظامی و دستگاه قضایی تخریب  گردید و با اجرای کامل آن ١١ هزار و ٧٢٨ مترمربع از اراضی مستثنیات شهرستان کوهرنگ آزاد و به حالت قبلی بازگشت.

رییس اداره امور اراضی شهرستان کوهرنگ تاکید کرد: ساخت و سازهای غیرمجازی که در اراضی باغی در سطح شهرستان بدون اخذ مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک اقدام به ساخت و ساز  نموده اند توسط اکیپ دهگردشی این مدیریت شناسایی و  اقدامات لازم نسبت به تشکیل پرونده و سیر مراحل اداری و قضایی جهت برخورد با متخلفین انجام خواهد داد.

حسن شیخی افزود: حدود ٦٠ پرونده دیگر پیرامون موارد مذکور در کوهرنگ مورد بررسی می باشد و پس از نهایی شدن حکم قضایی به مرحله اجرا در خواهند آمد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید