Iranian Agriculture News Agency

نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایانا:

تجربه خاوازی می‌تواند راهگشای بخش کشاورزی باشد

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: خاوازی جوان است، در تحقیقات کشاورزی بوده و در حوزه آب و خاک تجربه داشته است؛ بنابراین برای این کار مناسب است و می تواند یک تیم قوی برای حوزه کشاورزی فراهم کرده و راهگشای این بخش باشد.

تجربه خاوازی می‌تواند راهگشای بخش کشاورزی باشد

نظر افضلی نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در گفتگو با خبرنگار ایانا، در رابطه با معرفی کاظم خاوازی به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی اظهار کرد: اولویت های لازم برای وزارت جهاد کشاورزی در برنامه ششم توسعه مشخص شده و انتظار ما از وزیر پیشنهادی دولت هم این است که مطابق با این برنامه پیش برود.

وی افزود: موارد مورد نظر مجلس برای وزیر جهاد کشاورزی تعیین الگوی کشت برای کل کشور، صادرات محصولات کشاورزی به عنوان رکن اساسی کشور، تجهیز باغات و مزارع به سیستم‌های آبیاری نوین،‌ صیانت از منابع طبیعی، آبخیزدای و آبخوان داری، رسیدگی به قنوات، فرآوری محصولات کشاورزی، تولید محصولات استراتژیک،‌ بهبود شرایط دامپروری و خرید تضمینی گندم است.

نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: خاوازی جوان است، در تحقیقات کشاورزی بوده و در حوزه آب و خاک تجربه داشته است؛ بنابراین برای این کار مناسب است و می تواند یک تیم قوی برای حوزه کشاورزی فراهم کرده و راهگشای این بخش باشد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید