Iranian Agriculture News Agency

رییس شعب بانک کشاورزی قزوین

تسهیلات بانک کشاورزی قزوین، یک هزار و ۵۴۵ روستایی را شاغل کرده است

رییس شعب بانک کشاورزی قزوین گفت: یک هزار و ۵۴۵ روستایی این استان از ابتدای سال جاری با دریافت یک‌ هزار و ۱۳۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی بانک کشاورزی، مشغول به کار شده‌اند.

تسهیلات بانک کشاورزی قزوین، یک هزار و ۵۴۵ روستایی را شاغل کرده است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، موسی رمرودی درحاشیه بازدید تور رسانه‌ای از واحدهای دامداری آوین دشت و دشت رادین در شهرستان تاکستان افزود: این تعداد اشتغالزایی به صورت مستقیم و غیرمستقیم در بخش‌های مختلف و در قبال ۶۱۴ فقره پرداخت، محقق شده است.

وی اضافه کرد: این میزان از اشتغالزایی صورت گرفته تنها با ۱۰ درصد از منابع این بانک به انجام رسیده و ۹۰ درصد منابع بانک نیز صرف پرداخت تسهیلات در حوزه کشاورزی شده است.

رمرودی، نسبت مصارف به منابع بانک را ۱۳۵ درصد عنوان و یادآور شد: در همین مدت هشت هزار ۳۶۳ میلیارد ریال پرداختی صورت گرفته که از نظر مبلغ ۸۳ و از نظر تعداد ۱۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته‌ایم.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان قزوین، پرداخت تسهیلات در حوزه کشت گلخانه‌ای را ۷۷۸ میلیارد ریال اعلام و اظهار داشت: این پرداخت‌ها از محل صندوق توسعه ملی، منابع داخلی بانک و در قالب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۸ پرداخت شده است.

رمرودی با بیان اینکه ۴۱ میلیارد ریال تامین مالی با نرخ ۴ درصد برای خسارت دیدگان ناشی از سیل به کشاورزان استان پرداخت شده، افزود: علاوه بر این، ۳۱۵ میلیارد ریال نیز در خصوص بیمه دامداران و کشاورزان پرداخت غرامت صورت گرفته است.

وی پرداخت ۳۱۱ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه برای ازدواج و ۷۴ میلیارد ریال تسهیلات جهت کمیته امداد را از دیگر اقدامات و خدمات اجتماعی بانک کشاورزی در استان قزوین عنوان کرد.

استان قزوین دارای ۳۰ شعبه بانک کشاورزی است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید