Iranian Agriculture News Agency

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان اردبیل

تداوم خرید و ذخیره سازی گوشت مرغ برای تنظیم بازار

اداره کل پشتبانی امور دام استان اردبیل به منظور اجیاد تعادل قیمت گوشت مرغ در بازار و حمایت و پشتیبانی از مرغداران استان و جهت افزایش ذخایر استراتژیک از ابتدای آذرماه سال جاری اقدام به خرید تضمینی گوشت مرغ کرده است و هیچگونه محدودیتی در خرید گوشت مرغ در استان وجود ندارد .

تداوم خرید و ذخیره سازی گوشت مرغ برای تنظیم بازار

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اردبیل، علی اکبر حسنیان با اعلام این خبر افزود: اداره کل پشتبانی امور دام استان اردبیل به منظور اجیاد تعادل قیمت گوشت مرغ در بازار و حمایت و پشتیبانی از مرغداران استان و جهت افزایش ذخایر استراتژیک از ابتدای آذرماه سال جاری اقدام به خرید تضمینی گوشت مرغ کرده است و هیچگونه محدودیتی در خرید گوشت مرغ در استان وجود ندارد .

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان در ادامه سخنان خود افزود: خرید تضمینی مرغ منجمد گوشتی  تا به تعادل رسیدن قیمت آن در بازار ادامه دارد و درحال حاضر در این استان قیمت مرغ زیرقیمت مصوب به فروش می رسد و ضمنا هیچگونه محدودیتی در انعقاد قرارداد تحویل مرغ منجمد در محدوده وزنی 1200 گرم تا 2000 گرم از مرغداران ، اتحادیه ها ، تعاونی ها و زنجیره های تولید مرغ به شرکت پشتیبانی امور دام استان وجود ندارد.

وی افزود: بر اساس دستور العمل مربوطه قیمت خرید هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد آماده طبخ تحویل در سردخانه 127000 ریال می باشد که بهای آن بصورت تهاتر با تحویل نهاده در اسرع وقت انجام می شود .

این مقام مسئول افزود: از تمامی تولید کنندگان گوشت مرغ در خواست می شود برای جلوگیری از کاهش غیر متعارف و پیشگیری از ضرر و زیان مرغداران استان ناشی از کاهش قیمت نسبت به انعقاد قرار داد از طریق اتحادیه ها ، شرکت ها و زنجیره های تولید به اداره کل پشتیبانی امور دام استان اردبیل مراجعه کنند .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید