Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز:

تولید کنندگان سربازان سازندگی بخش کشاورزی هستند

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در مراسم تجلیل از برترین های بخش کشاورزی که در موسسه تحقیقات علوم دامی کشور در کرج برگزار شد، سربازان سازندگی در بخش کشاورزی را تولیدکنندگان عنوان کرد.

تولید کنندگان سربازان سازندگی بخش کشاورزی هستند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، سید مجید موسوی گفت: در دهه مبارک فجر ۳۳ پروژه عمرانی، تولیدی و اشتغالزا در   استان البرز مورد بهره برداری قرار گرفت. که با بهره برداری از این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۵۱۴ میلیارد تومان که بخش عمده ای از آن از محل آورده های شخصی بود، زمینه اشتغال حدود ۹۴۰ نفر ایجاد شد.

وی در ادامه به موضوع زکات پرداخته و آن را بسیار لازم و ضروری در بخش کشاورزی دانست و گفت: زکات به روزی و تولید  برکت می دهد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز ضمن اشاره به انتخاب و معرفی پنج کشاورز و بهره بردار ملی  گفت: کشاورزانی که با به کارگیری دانش و یافته های نوین تحقیقات توانسته اند ضمن افزایش عملکرد و بهره وری آب در سازگاری با محیط زیست، محصولاتی سالم تولید کنند، پیشرو و پیشران توسعه کشاورزی پایدار کشور هستند. 

وی اظهار کرد: استان البرز به عنوان قطب کشاورزی دانش بنیان در کشور توانسته با مساحت اندک زمین های زراعی و باغی خود پنج نمونه ملی را در فهرست نمونه های کشوری داشته باشد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید