Iranian Agriculture News Agency

برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن روستائیان و عشایر استان مرکزی

مسابقات قرآن ویژه روستائیان و عشایر استان جهاد کشاورزی استان مرکزی برگزار شد.

برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن روستائیان و عشایر استان مرکزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان مرکزی، حجت‌الاسلام اصغر دهقان مروج، مسئول برگزاری مسابقات قرآن ویژه روستائیان و عشایر استان جهاد کشاورزی استان مرکزی در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از برگزاری ۲۸اُمین دوره مسابقات قرآن ویژه روستائیان و عشایر استان در روز گذشته، خبرداد و گفت: این دوره از مسابقات در مراحل شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی برگزار و ۸۱ شرکت‌کننده، ۵۷ خانم و ۲۴ نفر آقا در رشته‌های حفظ یک جزء، ۵جزء، ۱۰جزء، تفسیر، قرائت ترتیل، تحقیق و دعاخوانی با یکدیگر به رقابت پرداختند. همچنین مرحله کشوری اسفند امسال برگزار می‌شود که زمان دقیق متعاقباً اعلام خواهد شد.

دهقان با بیان اینکه تنها رشته حفظ یک جزء مرحله کشوری ندارد، اسامی نفرات اول و راه یافتگان به مرحله کشوری این دوره از مسابقات را بدین شرح اعلام کرد: در بخش خواهران صغری ذوالفقاری از آشتیان حفظ یک جزء، فرشته یوسفی از کمیجان رشته حفظ ۵جزء، صغری یوسفی از کمیجان در رشته حفظ ۱۰جزء، عفت مرادی در رشته ترتیل از شازند، زهرا حبیبی از فراهان تفسیر. در بخش برادران رضا نادی از شازند در رشته حفظ ۱۰جزء، محمد زارع از فراهان حفظ ۵جزء، اکبر کارجو از آشتیان اذان، رضا غریبی کاظم‌آبادی از فراهان تفسیر.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید