Iranian Agriculture News Agency

توزیع 18 هزار تن سبوس بین دامداران استان بوشهر

از ابتدای سال جاری تا کنون 18 هزار تن سبوس به تشکل های دامداران اختصاص داده شده و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری، این مقدار به 20 هزار تن برسد.

توزیع 18 هزار تن سبوس بین دامداران استان بوشهر

به گزارش خبرنگار ایانا در استان بوشهر، مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، از ابتدای سال جاری، کل سبوس استحصالی کارخانجات آرد استان به تشکلهای دامداران و با قیمت ثابت اختصاص داده شده است.

محمد صادق یزدان‌شناس افزود: بر این اساس و از ابتدای سال جاری تا کنون 18 هزار تن سبوس به تشکل های دامداران اختصاص داده شده و پیش بینی میشود تا پایان سال جاری، این مقدار به 20 هزار تن برسد.

یزدان شناس اظهار کرد: با توجه به مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار کشور، سبوس استحصالی از گندم آزاد نیز با قیمت پایه 10000 ریال)درب کارخانه( به تشکلهای دامداران اختصاص داده شده و باید از طریق سامانه سبوس خریداری شود و کارخانجات آرد استان حق فروش سبوس با قیمتی بیش از این و خارج از سامانه را ندارند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر برای تمامی تعاونیها و عوامل خرید، نام کاربری و رمز عبور سامانه سبوس صادر شده و تمامی کاربران سبوس خود را از طریق سامانه خریداری کرده و بین دامداران توزیع میکنند.

وی گفت: دامدارانی که دام سنگین داشته اند و نسبت به هویت گذاری اقدام کرده اند، می توانند با مراجعه به تعاونی ها و عوامل خرید شهرستان نسبت به تامین سبوس مورد نیاز خود با قیمت مصوب اقدام کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید