Iranian Agriculture News Agency

کشاورزی دانش بنیان بسترساز توسعه

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: باید با استفاده از کشاورزی دانش بنیان به پیشبرد استان فارس به عنوان ایران کوچک کمک کنیم از این رو مسئولین باید در خدمت کشاورزان باشند و بهره برداران بخش کشاورزی با اعتماد به مسئولین زمینه بروز این مهم را فراهم کنند.

کشاورزی دانش بنیان بسترساز توسعه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سید محسن قائمی روز یکشنبه بیست و هفتم بهمن ماه در آئین سی و چهارمین دوره انتخاب و معرفی نمونه های بخش کشاورزی استان فارس افزود: به دنبال پیشرفت بخش کشاورزی استان فارس هستیم چرا که این استان 10 درصد تولیدات بخش کشاورزی کشور را به عهده دارد.

وی با اشاره به نزول رحمت الهی در دو سال اخیر که باعث افزایش عملکرد محصولات کشاورزی شده است، تصریح کرد: لازمه تداوم این امر توجه ویژه به مسئله زکات است.

قائمی با اشاره به اینکه در آستانه دومین سال صدور بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری قرار داریم، اظهار کرد: ما همه معتقدیم که این بیانیه یک منشور مترقی است و می تواند سرلوحه کارها و اهداف عالیه انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: حضرت آقا در بخش کشاورزی تاکید دارند که با مسلح شدن به علم روز و استفاده از توان کارکنان تلاش گر جهاد کشاورزی و شرکت دانش بنیان می توان افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی را رقم زد.

قائمی تصریح کرد: کشاورزی دانش بنیان رکن اصلی اقتصاد مقاومتی است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید