Iranian Agriculture News Agency

معاون سازمان جهاد کشاورزی فارس خبر داد:

ایجاد هفت هزار هکتار کشت در فضای گلخانه در افق 10 ساله

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی گفت: توسعه گلخانه ها ضرورتی در بخش کشاورزی است و همه دستگاه های خدمت رسان به بخش کشاورزی با تسهیل فرآیندها به این امر کمک کنند.

ایجاد هفت هزار هکتار  کشت در فضای گلخانه در افق 10 ساله

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، جعفر صبوری‌پور معاون سازمان جهاد کشاورزی استان فارس درباره توسعه گلخانه‌ها در این استان گفت: مطابق با مصوبه وزارت جهاد کشاورزی، همه دستگاه های خدمت رسان به بخش کشاورزی با حذف استعلام های تکراری در راستای تسهیل امور اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اقداماتی که در سطح ملی به منظور بهبود فضای کسب و کار انجام گرفته است، یادآور شد: طبق مصوبه مذکور به دستگاه های ذی ربط ابلاغ شده که  فعالیت و اقدامات خود را بروز رسانی کنند و در حداقل زمان پاسخگوی استعلامات متقاضیان باشند.

به گفته صبوری پور؛ استمرار تولید، بازار رسانی محصولات مختلف در زمان های خاص، بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید در گرو ایجاد گلخانه ها است. 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه افزایش بهره وری و راندمان تولید در فضای گلخانه ها محقق خواهد شد، تصریح کرد: در برنامه توسعه گلخانه ها در فارس 80 هزار هکتار کشت در فضای آزاد در یک افق ده ساله به هفت هزار هکتار در فضای گلخانه برسد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید