Iranian Agriculture News Agency

وزیر راه دستور بازگشایی راه‌های مواصلاتی به مراکز تولید جوجه‌های یکروزه را صادر کرد

در پی بارش شدید برف در استان گیلان وزیر راه در ستاد مدیریت بحران دستور بازگشایی هر چه سریعتر راه های مواصلاتی به مراکز تولید جوجه‌های یکروزه در این استان را صادر کرد.

وزیر راه دستور بازگشایی راه‌های مواصلاتی به مراکز تولید جوجه‌های یکروزه را صادر کرد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گیلان، در جلسه ستاد مدیریت بحران که در محل استانداری گیلان در پی رسیدگی به مشکلات بارش برف برگزار شد، مهندس «اسلامی» وزیر راه پس از ارایه گزارش «درجانی» در خصوص اینکه استان گیلان یکی از تامین کنندگان مهم جوجه یکروزه در کشور می باشد، به «نازک کار» مدیر کل راه و شهر سازی گیلان دستور باز شدن راه های مواصلاتی را صادر کردند.

درجانی در این جلسه با بیان اینکه استان گیلان یکی از تامین کنندگان جوجه یک روزه در سطح کشور است، عنوان کرد: ۲۵ درصد جوجه یک روزه کشور در استان گیلان تولید می شود.

وی با اشاره به اینکه استان گیلان روزانه ۱/۳ میلیون قطعه جوجه تولید دارد، افزود: ضرورت دارد تا این تولیدات به مراکز تولید مرغ کشور و یا مرکز استان منتقل شوند.

درجانی گفت: ۲۱ کارخانه جوجه کشی در استان گیلان وجود دارد که ۶ مورد در رشت، ۶ مورد در صومعه سرا، آستانه اشرفیه، شفت، رودبار هر کدام ۲ مورد و رضوانشهر، تالش، لنگرود هر کدام یک مورد وجود دارد.

وی در ادامه بر بازگشایی به این مکان های تولیدی با دستور ویژه و قید فوریت تاکید کرد که مورد موافقت مسئولین امر قرار گرفت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید