Iranian Agriculture News Agency

اولین جشنواره غذاهای بومی و محلی در روستای انباردان شهرستان بستان آباد برگزار شد

اولین جشنواره غذاهای بومی و محلی همراه با تولیدات روستایی توسط مدیریت جهاد کشاورزی و با همکاری سایر ادارات در روستای انباردان شهرستان بستان آباد برگزار شد.

اولین جشنواره غذاهای بومی و محلی در روستای انباردان شهرستان بستان آباد برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر بر اهمیت اشتغال زایی در بخش کشاورزی، حمایت از تولید کنندگان بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی، استفاده بهینه از آب کشاورزی از طریق اجرای آبیاری های تحت فشار و نیز بحث رفع تداخلات زمینهای کشاورزی تاکید کرد.

سیدعلی  موسوی فرماندار شهرستان بستان آباد نیز با بیان اینکه دشمنان نظام ۴۱ سال است با به راه انداختن جنگ تحمیلی، ترور بزرگان نظام، اعمال تحریم های ظالمانه می خواهند انقلاب اسلامی که برخواسته از آحاد ملت است شکست دهند گفت: اما مردم انقلابی ما مثل گذشته با حضور گسترده انتخابات  دوم اسفند ماه مشت محکمی بر دشمنان انقلاب خواهند زد.

علی اوسط میرزانژاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستان آباد ضمن تبریک دهه مبارک فجر به حاضرین، کشاورزان، مسئولین ادارات وشرکت کنندگان در این جشنواره با اشاره به جایگاه تولیدات کشاورزی  و صنایع تبدیلی روستایی و نقش آن بر رونق اقتصادی جوامع روستایی وهمچنین اهداف سازمان بر توسعه گلخانه های کوچک مقیاس و کشت گیاهان دارویی و اصلاح الگوی کشت تاکید کرد.

در پایان مراسم ضمن بازدید از غذاهای بومی، محلی و نیز تولیدات روستایی از نفرات برگزیده جشنواره با اهدای لوح و جوایز قدردانی به عمل آمد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید