Iranian Agriculture News Agency

افتتاح 4 پروژه بخش کشاورزی در شهرستان بهار

با حضور مدیر کل صنایع تبدیلی و مدیر کل امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، فرماندار شهرستان بهار و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی 4 پروژه بخش کشاورزی در شهرستان بهار افتتاح شدند.

افتتاح 4 پروژه بخش کشاورزی در شهرستان بهار

به گزارش خبرنگار ایانا در استان همدان‏، منصور رضوانی جلال افزود: پروژه مرغداری گوشتی ۳۰ هزار قطعه‌ای واقع در سنگ سفید شهرستان بهار با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال و پیش‌بینی تولید ۲۷۰ تن گوشت مرغ و اشتغالزایی برای ۶ نفر از پروژه هایی بود که به بهره برداری رسید.

وی افزود: پروژه سردخانه بالای صفر ۳۰۰۰ تنی روستای «حسام آباد» که با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال زمینه اشتغال ۱۰ نفر را در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۲۸۰۴ متر مربع از دیگر پروژه های افتتاح شده بود.

وی اضافه کرد: همچنین پروژه فرآوری سبزی و میوه شرکت صنایع غذایی مزرعه سفید همدان واقع در شهرک صنایع غذایی شهرستان بهار با تولید سالاد و سبزی سرخ شده و منجمد و خشک شده و صیفی با ظرفیت ۹۰۰ تن در سال افتتاح شد.

وی یادآور شد: این پروژه با اعتباری افزون بر ۲۵ میلیارد ریال و با اشتغالزایی برای ۳۰ نفر در زمینی با مساحت ۲ هزار و ۷۲۲ متر مربع و زیر بنای یک هزار و ۵۱۶ متر مربع مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: پروژه کارخانه شوریجات و انواع رب با ظرفیت ۸ هزار و ۳۵۰ تن در شهرک صنایع غذایی بهاران شهرستان بهار نیز افتتاح شد که برای این طرح اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال صرف شده و برای ۴۰ نفر اشتغال به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین در ادامه پروژه مرغداری گوشتی ۳۰ هزار قطعه‌ای واقع در سنگ سفید شهرستان بهار با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال و پیش بینی تولید ۲۷۰ تن گوشت مرغ و اشتغالزایی برای ۶ نفر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید