Iranian Agriculture News Agency

شش طرح کشاورزی و دامپروری در شهرستان شهربابک به بهره برداری رسید

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک گفت: در دهه فجر شش طرح کشاورزی و دامپروری با هزینه کرد قریب به42 میلیارد ریال که قریب به 19 میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، در این شهرستان به بهره برداری رسید.

شش طرح کشاورزی و دامپروری در شهرستان شهربابک به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، فراشه تصریح کرد: در دهه فجر یک طرح خط انتقال آب به طول 8 کیلومتر با هزینه کرد 12 میلیارد ریال که 6 میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است به بهره بر داری رسید.

فراشه افزود: یک طرح آبیاری تحت فشاردر سطح 5 هکتارکه با هزینه کرد 1400 میلیون ریال که 650 میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است، اجرا شده است، در این ایام افتتاح شد.

وی تصریح کرد: از دیگر طرح های آب و خاک افتتاح شده در دهه فجر، یک باب استخر ذخیره 500 مترمکعبی با هزینه کرد 500میلیون ریال که 300 میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است و همچنین طرح زهکشی در سطح 300 هکتار با اعتبار دولتی 12 میلیارد ریال می باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک خاطر نشان کرد: از دیگر طرح های افتتاح شده در این یک طرح گاو شیری 30 راسی است که با هزینه کرد 6000 میلیون ریال اجرا شده است.

وی اظهار کرد: به میمنت این ایام گلخانه گل رز 3000 مترمربعی با ظرفیت تولید 250هزار شاخه گل به بهره برداری رسید که این طرح با هزینه کرد 10 میلیارد ریال احداث شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید