Iranian Agriculture News Agency

رونق تولید با اصلاح و بهبود فرآیندها در ارائه خدمات به بهره‌برداران بخش کشاورزی

سومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با حضور وحیدی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و سایر اعضاء کارگروه ، در محل سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان برگزار شد.

رونق تولید با اصلاح و بهبود فرآیندها در ارائه خدمات به بهره‌برداران بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، وحیدی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت در این جلسه گفت: در ارائه خدمات به ارباب رجوع باید کلیه فرآیندها احصاء شود و به صورت کاملاً مشخص و شفاف مدارک و فلوچارتهای مربوطه تدوین و در اختیار مراجعین قرار گیرد تا با اصلاح و بهبود فرآیندها،میزان رضایتمندی مردم از سازمان افزایش یافته و در نتیجه موجب افزایش بهره وری در بخش کشاورزی شود.

وی خاطر نشان ساخت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نتایج و نحوه ارائه خدمات را در سازمان های مختلف بررسی کرده و ایده های خوب سازمان ها را جهت افزایش بهره وری و رضایت مندی مراجعین به دیگر سازمان ها منتقل می کند .

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ابراز امیدواری کرد: با توسعه آموزش های ضمن خدمت در سازمان ها و حرکت دستگاههای اجرایی به سمت الکترونیکی کردن خدمات و استقرار میز خدمت الکترونیکی،زمینه لازم برای کاهش مراجعات حضوری مردم به دستگاههای اجرایی فراهم شود تا در بحث اقتصادی کردن فعالیتهای تولیدی به مردم کمک شود .

گفتنی است در حال حاضر کلیه خدمات شناسه دار سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در قالب میز خدمت الکترونیکی و به صورت غیرحضوری از طریق سایت این سازمان به آدرس www.agrijahad-kr.ir و سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت جهاد کشاورزی ارائه می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید