Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد خبر داد

افتتاح طرح های بخش کشاورزی شهرستان شهرکرد

70 پروژه کشاورزی در ایام دهه مبارک فجر در شهرستان شهرکرد افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

افتتاح طرح های بخش کشاورزی شهرستان شهرکرد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، به مناسبت چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی و با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، استاندار، معاونین استاندار، فرماندار شهرستان شهرکرد، ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد و سایر مدیران و مسؤولان استانی و شهرستانی به طور همزمان 70 پروژه بخش کشاورزی در شهرستان شهرکرد به بهره‌برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد گفت: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 163 میلیارد و 821 میلیون ریال از اعتبارات ملی و استانی، تسهیلات بانکی صندوق توسعه ملی و اشتغال پایدار روستایی و همچنین سهم متقاضی هزینه شده است.

رفیعی افزود: از مجموع 70 پروژه بهره‌برداری شده، 62 پروژه مربوط به اشتغال پایدار روستایی، 5 پروژه آب و خاک، 2 پروژه گلخانه سبزی و صیفی و 1 مورد خوراک آماده دام، طیور و آبزیان می‌باشد. وی گفت: حجم عملیات اجرایی در زمینه آب و خاک 4566 متر کانال و جاده بین مزارع، سطح گلخانه‌های احداث شده 6 هزار متر مربع و واحد تولید خوراک آماده دام، طیور و آبزیان نیز 6 هزار تنی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد خاطر نشان کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال 157 نفر به طور مستقیم و 76 نفر به طور غیر مستقیم فراهم می‌شود و 481 خانوار از این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید