Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردل خبر داد

برگزاری همایش عشایری دهه فجر در شهرستان اردل

همایش عشایری دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای عزیز آباد سفلی شهرستان اردل برگزار شد.

برگزاری همایش عشایری دهه فجر در شهرستان اردل

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، این مراسم به همت کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر و اداره کل امور عشایر شهرستان اردل در روستای عزیز آباد سفلی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین رشیدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل امور عشایر استان و مسئولین شهرستان اردل برگزار شد، سرپرست اداره امور عشایر این شهرستان ضمن تبریک دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش به بیان ویژگیهای شخصیتی بارز این شهید پرداخت.

همچنین در این مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل امور عشایر استان نیز ضمن اشاره به تأثیرات و دستاوردهای انقلاب در رشد و پیشرفت کشور یادآور شد: عده ای فکرهایی در سرداشتندکه انقلاب به چهل سالگی نرسد ولی کور خواندند و دیدند که مردم محکم پای انقلاب خود ایستاده آمد.

حجت‌الاسلام رشیدی دهه فجر را  آیینه درخشش خورشید اسلام دانست و افزود:این دهه فرصتی برای تبیین خدمات ارزنده نظام و دستاوردهای انقلاب به مردم است.

در این مراسم سرهنگ ایزدی مسئول بسیج حوزه عشایری استان، شاه بندری مدیر کارگزاری بیمه روستائیان و عشایر استان، فرشید بخشدار اردل، خلیلی معاون جهاد کشاورزی اردل، رضایی رئیس تعاون روستایی اردل و جمعی از مسئولین روستا نیز حضور داشتند.

در پایان این مراسم با اهدای جوایز از نفرات منتخب مسابقه فرهنگی،گروه سرود و دو نفر از فعالین روستا در حوزه کشاورزی تجلیل شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید