Iranian Agriculture News Agency

مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های اعتبار استان کردستان خبر داد

پرداخت تسهیلات 3 درصدی به تعاونی‌های اعتبار استان کردستان

مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های اعتبار استان کردستان گفت: سرمایه اتحادیه حدود یک میلیاردو 200 میلیون تومان بوده که در صورت نیاز به تعاونی‌های اعتبار استان کردستان تسهیلاتی با سود 3 درصد پرداخت می کند.

پرداخت تسهیلات 3 درصدی به تعاونی‌های اعتبار استان کردستان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، مدیر عامل و اعضای هئیت مدیره اتحادیه تعاونی‌های اعتبار استان از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان به جهت همکاری و همراهی همه‌جانبه با اهدای لوح از وی تقدیر کردند.

در این دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با تاکید بر اینکه تعاونی اعتبار می‌تواند بخشی از مشکلات مالی همکاران را پوشش دهد تصریح کرد: از هر گونه فعالیتی که در جهت حمایت از همکاران مجموعه جهاد کشاورزی باشد با تمام توان حمایت می کنیم.

خالد جعفری اذعان کرد: در راستای حفظ عزت همکاران از هرگونه تلاشی دریغ نخواهیم کرد و هر کمکی که لازم باشد در چهارچوب قانون برای پیشبرد اهداف تعاونی اعتبار سازمان و اتحادیه مربوطه انجام خواهیم داد.

وی خاطر نشان کرد: دیدگاه مثبت و سازنده ای که در سازمان جهاد کشاورزی استان وجود دارد، تعاونی اعتبار مجموعه را  در جایگاه بسیار خوبی قرارداده و یکی از تعاونی های موفق و سرآمد سطح استان به شمار می آید.

وی یادآور شد: تعاونی اعتبار جهاد به جهت سلامت مالی و صداقتی که در اعضای تعاونی وجود دارد به جد مورد حمایت همکاران مجموعه بوده و تعاونی اعتبار هم به بهترین شیوه به همکاران مجموعه ارائه خدمات می کند.

مدیر عامل اتحادیه تعاونی های اعتبار استان تصریح کرد: 48 تعاونی اعتبار استان با بیش از 75 میلیارد تومان سرمایه و حدود 15 هزار نفر عضو، زیرمجموعه این اتحادیه هستند و در صدد افزایش تعاونی های اعتبار در سطح استان هستیم.

وی افزود: سرمایه اتحادیه حدود یک میلیاردو 200 میلیون تومان بوده که در صورت نیاز به تعاونی های اعتبار استان تسهیلاتی با سود 3 درصد پرداخت می کند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید