Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز خبر داد

تأسیس کانون خبرگان کشاورزی در استان البرز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اعلام این خبر گفت: کانون خبرگان کشاورزی با 91 عضو در بخش های مختلف و تشکیل مدیر عامل و هیئت مدیره در بخش های مختلف کشاورزی کار خود را در استان البرزآغاز کرده است.

تأسیس کانون خبرگان کشاورزی در استان البرز

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، سید مجید موسوی با بیان اینکه این کانون می تواند گامی دیگر در جهت انتقال یافته‌های کشاورزی در استان باشد، گفت: از این اعضا که در بخش‌های مختلف جزء کشاورزان نخبه استان و کشور هستند، انتظار داریم تا یافته‌ها و اطلاعات ارزنده خود را به سایر کشاورزان استان انتقال دهند.

موسوی گفت: اکنون که کانون خبرگان کشاورزی در استان البرز شروع به کار نموده است. با برنامه  ریزی دقیق و اصولی امور را پیش برده و انتظارات خود را از بخش کشاورزی مشخص نماید و سیاست های مناسبی را در جهت کشاورزی فنی و اصولی پیش گیرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز بیان نمود: استفاده از ظرفیت های موجود تعاون روستایی استان و تشکل ها و ترغیب کشاورزان به تشکیل تشکل ها  از جمله امور یست که باید به آن پرداخته شود و در کنار این امر جهاد کشاورزی استان نیز آماده ی همکاری است .

وی موضوع بعدی را بالا بردن آمار تشکل‌های فعال در استان البرز عنوان کرد و افزود: باید سعی شود تا تمام تشکل های استان به صورت فعال و اکتیو به فعالیت خویش ادامه دهند و این یکی از برنامه های کلیدی ست.

موسوی افزود: نظام صنفی به عنوان صدای کشاورزان باید در استان تقویت شود تا مسائل و مشکلات موجود کشاورزان از این کانال پیگیری گردد و ضمن جلوگیری از موازی کاری اصلاحات اساسی نیزدر این خصوص صورت گیرد.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر استفاده ی کشاورزان از صندوق حمایت بخش کشاورزی استان عنوان کرد: کسانی که علاقمند به عضویت در این صندوق باشند می‌توانند با مراجعه به  صندوق ضمن عضویت در این صندوق از این پتانسیل بسیار خوب موجود در استان استفاده کنند.

لازم به ذکر است در این جلسه مدیر تعاون روستایی استان البرز و هیئت مدیره ی کانون خبرگان کشاورزی استان گزارش مبسوطی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته به سمع و نظر  حاضرین رساندند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید