Iranian Agriculture News Agency

هفت طرح کشاورزی و دامپروری در شهرستان زرند به بهره برداری رسید

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زرند گفت: در دهه فجر هفت طرح کشاورزی و دامپروری با هزینه کرد قریب 30 میلیارد ریال که بیش از 16 میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، در این شهرستان به بهره برداری رسید.

هفت طرح کشاورزی و دامپروری در شهرستان زرند  به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، زارعی تصریح کرد: دراولین روز از دهه فجر اولین پایانه گل شاخه بریده در جنوب شرق در مجتمع گلخانه ای علی آباد زرند با هزینه 17 میلیارد ریال که ده  میلیارد آن از محل تسهیلات اشتغال زایی بوده، افتتاح شد که این پایانه در حال حاضر سالانه می تواند 12 میلیون شاخه گل را بسته بندی کند و تا 30 میلیون شاخه گل قابل افزایش می باشد.

وی افزود: همچنین در اولین روز دهه فجر مجموعه مرغ مادر شهرستان زرند با حضور دکتر امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور افتتاح شداین مرغداری  با ظرفیت 100هزار قطعه مرغ مادر با هزینه کرد 370 میلیارد ریال که 20 میلیارد ریال آن تسهیلات می باشد، احداث شده ودر این واحد تولیدی تخم مرغ نطفه دار جهت تولید جوجه مرغ گوشتی تولید می شود و 18هزار متر مربع زیربنا داشته و سالانه ده میلیون جوجه گوشتی تولید می شود و در حال حاضر40 شغل ایجاد شده و 35 شغل دیگر هم ایجاد می شود.

وی تصریح کرد: سه طرح آبیاری تحت فشار در سطح 84 هکتار با هزینه کرد اعتبار بیش از 16 میلیارد ریال که بیش از 10 میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، اجرا شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زرند خاطر نشان کرد: از دیگر طرح های افتتاحی در این ایام الله یک طرح گاو شیری 20 راسی با ظرفیت 160 تن شیر در سال و هزینه کرد 6200 میلیون ریال و یک طرح گوسفند داشتی 250 راسی با ظرفیت تولید 5 تن در سال و هزینه کرد 6000 میلیون ریال است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید