Iranian Agriculture News Agency

پیگیری سیاست انتقال مزارع سبزی و صیفی به محیط های بسته و گلخانه ای

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز ضمن اعلام همکاری سازمان در جهت حل مشکلات احداث شهرک گلخانه ای چوپان آباد گفت: باتوجه به اینکه ساخت شهرک‌های گلخانه‌ای و انتقال مزارع سبزی و صیفی به محیط های بسته و گلخانه ای به خاطر استفاده بهینه از منابع آب و خاک در دستور کار برنامه های وزارت جهاد کشاورزی است، بنابراین این برنامه در استان البرز نیز با انجام طرح های مطالعاتی در مناطق مختلف پیگیری می‌شود.

پیگیری سیاست انتقال مزارع سبزی و صیفی به محیط های بسته و گلخانه ای

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز‏، جلسه بررسی زیر ساخت های شهرک گلخانه ایی چوپان آباد با حضور ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز معاونت برنامه‌ریزی سازمان و مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی و جمعی از پیمانکاران و کارشناسان در محل سالن جلسات سازمان برگزار شد. در این جلسه میزان پیشرفت فیزیکی امور زیر بنایی مربوط به شهرک چوپان آباد و طرح مسائل و مشکلات مربوط به انجام زیر ساخت های این شهرک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سید مجید موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز  ضمن اعلام همکاری سازمان در جهت حل مشکلات احداث شهرک گلخانه ای چوپان آباد گفت: باتوجه به  این که ساخت شهرک های گلخانه ای و انتقال مزارع سبزی و صیفی به محیط های بسته و گلخانه ای به خاطر استفاده بهینه از منابع آب و خاک در دستور کار برنامه های وزارت جهاد کشاورزی است، بنابراین این برنامه در استان البرز نیز با انجام طرح‌های مطالعاتی در مناطق مختلف پیگیری می‌شود.

موسوی از هیئت مدیره شهرک گلخانه ایی چوپان آباد و مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی خواست امورمربوط به زیر ساخت‌های شهرک را به جد مورد پیگیری قرار دهند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید