Iranian Agriculture News Agency

با حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی

افتتاح مجتمع نیروگاهی گلخانه ای(CHP) شاهین شهر و میمه استان اصفهان

در پنجمین روز از دهه مبارکه فجر طی مراسمی با حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، یک واحد مجتمع نیروگا هی گلخانه ای(CHP) بنام توان امید صفاهان میمه در شهرستان شاهین شهرو میمه استان اصفهان افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح مجتمع نیروگاهی گلخانه ای(CHP) شاهین شهر و میمه استان اصفهان

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان، در پنجمین روز از دهه مبارکه  فجر طی مراسمی با حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، یک واحد مجتمع نیروگا هی گلخانه ای(CHP) بنام توان امید صفاهان میمه   در شهرستان شاهین شهرو میمه استان اصفهان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این واحد گلخانه، در زمینی به مساحت دو هکتار با سازه جدید  و کشت هیدروپونیک احداث شده که سالانه قادر به تولید۴٠٠  تن فلفل رنگی می باشد که  برای احداث این واحد، بیش از 70 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده .

با بهره برداری از این طرح، زمینه اشتغال برای ۲٠ نفر بصورت مستقیم در منطقه فراهم می شود.

حرارت بازیافت شده توسط سیستم CHP، درجه حرارت مورد نیاز گلخانه را در تمام طول سال در سطح مطلوبی نگه می دارد و حجم وسیعی از حرارت مورد نیاز موتورخانه ها را تامین نموده که در کاهش هزینه های گاز مصرفی، تاثیر مطلوبی به جای می گذارد. همچنین جهت بهره وری افزوده، گاز خروجی از سیستم CHP می تواند درجهت افزایش عملکرد موثر  است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید