Iranian Agriculture News Agency

طلایی:

وظیفه مرکز حراست، حساس و شبانه روزی است

​معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: کار مرکز حراست وظیفه حساس و شبانه روزی است و غفلت حراست می تواند خسارات غیر قابل جبرانی به سازمان و دستگاه وارد کند.

وظیفه مرکز حراست، حساس و شبانه روزی است

به گزارش ایانا، محمدرضا طلایی در جلسه معارفه سرپرست جدید مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامی داشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از زحمات خالصانه آقای حبیب کاظمی و از روحیه مثبت، اقدامات ارزنده و نگاه مثبت نامبرده در طول مدت تصدی تقدیر و تشکر کرد و افزود: کارکردن در حراست ایثار میخ واهد و خدمات عزیزان ما در حراست در بسیاری از موارد به چشم نمی آید.

وی ادامه داد: کار حراست وظیفه حساس و شبانه روزی است و غفلت حراست می تواند خسارات غیر قابل جبرانی به سازمان و دستگاه وارد نماید.

طلایی با اشاره به این که کشور در شرایط خاص و خطیری قرار دارد، گفت: به همین دلیل وظیفه حال حاضر حراست بسیار حساس تر است و عملکرد این مرکز می تواند آثار خوب و مثبتی در دستگاه به جای بگذارد.

وی با تاکید بر این که لازم است، مرکز حراست با هماهنگی و همدلی تمامی واحدها به انجام تکالیف قانونی خود اقدام نماید، اظهار کرد: اخلاق مداری و حفظ حرمت همکاران ضروری است و حفظ حرمت همکاران -حتی متخلفین- حتما باید مورد توجه عزیزان باشد.

وی با اشاره به این که مهندس کشاورز در خصوص مسائل نظارتی بسیار حساس هستند و نگاه ویژه ای در این زمینه دارند، یادآوری کرد: سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در همین خصوص بارها تاکید کرده اند که اگر خدای ناکرده در مجموعه تخلفی صورت پذیرد و واحدهای نظارتی ما پیشگیری لازم را انجام نداده باشند و دیگران زودتر از خود ما به این مشکل برسند از همه مسئولین مرتبط به شدت گلایه مند خواهند بود.

وی تصریح کرد: افراد سوء استفاده چی و ناسالم هیچ جائی در مجموعه زحمتکش وزارت جهاد کشاورزی ندارند و پوشش نظارتی ما باید در سراسر کشور به منظور ارائه خدمات بهتر و سالم تر بهره برداران اعمال شود.

وی خاطرنشان کرد: موافق شرایط امنیتی در فضای اداری نیستیم اما نظارت و پیشگیری به موقع باید انجام پذیرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید