Iranian Agriculture News Agency

برگزاری نمایشگاه تولیدات اعضای صندوق خرد زنان روستایی در شهرستان خداآفرین

مدیر جهادکشاورزی شهرستان خداآفرین از برگزاری جشنواره طبخ ماهی، غذاهای سنتی ونمایشگاه تولیدات اعضای صندوق خرد زنان روستایی وعشایری و مسابقه ورزشی و بازی های بومی و محلی ویژه زنان در مناطق روستایی و عشایری شهرستان خداآفرین به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر خبر داد .

برگزاری نمایشگاه تولیدات اعضای صندوق خرد زنان روستایی در  شهرستان خداآفرین

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  رشید نظمی هدف ازبرگزاری این جشنواره را ترویج و توسعه فرهنگ مصرف ماهی ، غذاهای سنتی و افزایش سهم آن در سبد غذایی خانوارها و آشنایی آنان با انواع روشهای پخت وترویج دانست و حضور بانوان در عرصه فعالیتهای اقتصادی را از اولویتهای جدی این مدیریت برشمرد و گفت: صندوق اعتباری خرد زنان روستایی نقش بی بدیلی در این راه بر عهده دارد.

 حجت الاسلام والمسلمین رضایی دبیر کارگروه روستایی وعشایری ستاد دهه مبارک فجر استان و بخشدار گرمادوز نیز ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر ، در تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول چهل و یک سال گذشته سخنانی ایراد کردند.

برپایه این گزارش در ادامه حاضرین شرکت کننده در مراسم، ضمن حضور در مزار شهداء و پاسداشت از رشادت های آنها از نمایشگاه توانمدیهای صندوق خرد زنان روستایی وعشایری  وغذاهای به نمایش گذاشته شده و مسابقه بازیهای ورزشی محلی بازدید و از نفرات برتر و عوامل اجرایی با اهدای لوح تقدیر وجوائز قدرانی شد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید