Iranian Agriculture News Agency

طلایی:

افزایش سطح خدمات رفاهی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در دستور کار است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: افزایش سطح خدمات رفاهی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در دستور کار قرار دارد.

افزایش سطح خدمات رفاهی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در دستور کار است

به گزارش خبرنگار ایانا، محمدرضا طلایی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در مراسم بازگشایی مجموعه ورزشی زیتون به مناسبت دهه فجر با اشاره به اینکه برای حل شدن مشکل حقوقی پیش ‌آمده در مجموعه ورزشی زیتون، اداره حقوقی، حراست و سایر بخش های وزارت جهاد کشاورزی همکاری داشتند، گفت: خوشبختانه مهندس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی پیگیر این موضوع بودند و زمان بازگشایی این مجموعه را دهه فجر تعیین و اعلام کردند.

وی با تاکید بر اینکه تلاش شبانه روزی، سبب بازسازی مجدد و بهره برداری مجموعه ورزشی زیتون در دهه فجر امسال شد، افزود: ایجاد امکانات رفاهی برای کارکنان وزارت جهاد کشاورزی و خانواده هایشان در اولویت است.

طلایی  بر لزوم افزایش  امکانات رفاهی برای کارکنان وزارت جهاد کشاورزی اعم ستادی و سایر موسسات وابسته تاکید کرد و افزود: در تلاش برای افزایش سطح رفاهی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی هستیم و مجموعه ورزشی زیتون و سایر ارگان‌های رفاهی وزارت جهاد کشاورزی متعلق به کارکنان و خانواده های این مجموعه است و باید از خدمات آن بهره مند شوند.

بازگشایی مجتمع زیتون با تلاش شبانه روزی یکماهه

در این مراسم،  مدیرعامل موسسه فرهنگی و ورزشی جهادگران با اشاره به اینکه در یک دوره یکساله این مجموعه به دلیل مشکلات حقوقی تعطیل بوده است، گفت: با تلاش شبانه‌روزی یکماهه بازسازی مجموعه ورزشی زیتون انجام شده و امروز شاهد بهره‌برداری از آن هستیم.

IMG_0048

حجت اله آریان تاکید کرد:  وضعیت رفاهی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی یکی از مسایلی است که باید به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه پس از تصدی مسئولیت مجموعه فرهنگی و ورزشی جهادگران، بحث بازسازی مجموعه زیتون را در دستور کار قرار دادیم، گفت: خوشبختانه بازسازی تاسیسات زیربنایی و موتورخانه ای این مجموعه در مدت زمان کوتاهی انجام شده است. 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید