Iranian Agriculture News Agency

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان لردگان خبر داد

بهره‌برداری از طرح‌های بخش کشاورزی شهرستان لردگان

همزمان با دهه فجر، 186 پروژه بخش کشاورزی در شهرستان لردگان افتتاح شد.

بهره‌برداری از طرح‌های بخش کشاورزی شهرستان لردگان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، همزمان با دهه فجر 186پروژه بخش  کشاورزی در شهرستان لردگان افتتاح شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لردگان گفت:186 طرح بخش کشاورزی شهرستان لردگان از محل اعتبارات بانکی فراهم شده است.

عطا خالدی با اشاره به افتتاح طرح های شهرستان لردگان از محل اعتبارات بانکی افزود : دو واحد پروار بندی بره ،یک طرح گلخانه سبزی و صیفی به بهره برداری رسید.  

خالدی  گفت :از مجموع 183 طرح اشتغال پایدار روستایی در  این شهرستان 112 طرح در زمینه دام سنتی ،71 طرح در زمینه زنبور داری به بهره برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لردگان یادآورشد: برای اجرای این طرح‌ها بیش از 151میلیاردریال اعتبار هزینه شده است.

با راه اندازی طرح های بخش کشاورزی و اشتغال پایدار روستایی در شهرستان لردگان 190خانوار بهرمند و اشتغال 329 نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم شد.

 افتتاح گلخانه سبزی و صیفی در روستای کرف شهرستان لردگان

در دومین روز از دهه فجر با حضور اقبال عباسی  استاندار چهارمحال و بختیاری و تعدادی از مدیران استانی و  شهرستانی، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان، یک واحد بزرگ گلخانه هیدروپونیک در روستای کرف از توابع بخش مرکزی شهرستان لردگان افتتاح شد.

خالدی یادآورشد: ظرفیت این گلخانه 3 هزار متر مربع و میزان سرمایه گذاری برای احداث آن 22 میلیارد ریال از منابع اشتغال پایدار روستایی و 7 میلیارد ریال آورده سرمایه گذار تامین شده است  جمع کل سرمایه گذاری برای اجرای این طرح بزرگ 29 میلیارد ریال است.

با اجرای این طرح توسط جهاد کشاورزی شهرستان لردگان زمینه اشتغال 17نفر به صورت مستقیم  و خیر مستقیم فراهم شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید