Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان :

116 طرح عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی استان سمنان افتتاح می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: هم‌زمان با دهه فجر 116 طرح عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی استان سمنان افتتاح می‌شود.

116 طرح عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی استان سمنان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری ایانا در استان سمنان، سید حسن میرعماد در جمع مدیران این سازمان اظهار داشت: این تعداد پروژه کشاورزی با صرف 892 میلیارد و 559 میلیون ریال آماده بهره‌برداری رسمی شده است.

وی عنوان کرد: از مجموع این 116 پروژه که قرار است به مناسبت دهه فجر امسال در حوزه کشاورزی و دامداری استان سمنان افتتاح شود؛ 86 طرح آن از پروژه‌های عمرانی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها گفت: این تعداد پروژه عمرانی بخش کشاورزی استان سمنان با صرف 320 میلیارد و 89 میلیون ریال آماده افتتاح شده است.

میرعماد با بیان اینکه این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف کشاورزی آماده افتتاح شده است افزود: 59 پروژه در بخش آب و خاک، 11 پروژه در امور باغبانی، 16 پروژه در بخش دامی، 13 پروژه در بخش جنگل و مرتعداری، 3 پروژه در بخش صنایع تبدیلی، تکمیلی و کسب و کار نوین و 14 پروژه نیز در بخش عشایری استان سمنان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: با افتتاح این طرح‌ها برای 355 نفر به‌صورت مستقیم و برای 591 نفر نیز به‌صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: همچنین با افتتاح این پروژه‌ها 5 هزار و 542 خانوار استان سمنان از تسهیلات و منافع افتتاح آن بهره‌مند می‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اینکه این 116 پروژه در همه شهرستان‌های استان سمنان افتتاح می‌شوند عنوان کرد: از این تعداد گرمسار با 29 طرح بیشترین و آرادان با 4 طرح کمترین سهم از مجموع پروژه‌های قابل‌افتتاح بخش کشاورزی استان سمنان به مناسبت دهه فجر را دارد.

میرعماد تعداد پروژه‌های قابل‌افتتاح عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی و دامداری در شهرستان‌های آرادان، دامغان، سرخه، سمنان، شاهرود، گرمسار، مهدی‌شهر و میامی را به ترتیب 4، 15، 6، 8، 22، 29، 7 و 25 پروژه عنوان کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید